søndag 15. september 2013

Parfymejakten

Jeg er fremdeles så forelsket i min Alien at det er vanskelig å finne en erstatter, eller mer riktig, en reserve. Tiltross for at jeg ikke er lei Alien, så kjenner jeg at jeg har blitt litt immun ovenfor duften etter å ha brukt den mer eller mindre hver dag siden 2008.
Nå har jeg jaktet ny parfyme nesten i hele år, og det er neimen ikke enkelt. Når de hyggelige damene på parfymeriet spør om min nåværende parfyme er tung, krydret eller hva en parfyme kan være. så kan jeg ikke svare, om de da ikke kjenner til Alien. Jeg vet den lukter godt, basta! Jeg er som dere kanskje skjønner ikke den største parfymekjenneren. Men, jeg vet hva jeg synes lukter godt og hva jeg synes lukter vondt, fælt eller kvalmt. Derfor er jeg en vanskelig kunde når damene vil hjelpe meg med å finne den perfekte duften.

I går kom jeg på å spørre etter prøver, da hadde jeg vært på to steder og luktet og luktet og forkastet dufter jeg tidligere har tenkt å kjøpe. Jeg fikk med meg to prøver, den ene var langt fra meg, men den andre, den er nå testet i to dager og godkjent, tror jeg.

Navnet er Police To be, The Queen.

Bilde er lånt herfra:

3 kommentarer:

  1. Spennende:-)
    -deilig med litt fornyelse av og til,det fortjener du når du er så flink!
    Ønsker deg en god torsdag og straks god helg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, edelirosa! Ny parfyme er tatt i bruk, og jeg liker lukten, og blir ikke kvalm, men, fremdeles er nok Alien vinneren! God tirsdag til deg!

      Slett
  2. Spennende:-)
    -deilig med litt fornyelse av og til,det fortjener du når du er så flink!
    Ønsker deg en god torsdag og straks god helg:-)

    SvarSlett

Bloggarkiv