fredag 16. desember 2011

zzZZZZzzZ

Må med skam melde at natten har bevist at jeg er enklere å få kontakt med klokka 04.00 enn klokka 07.15, om jeg da ikke er oppe fordi jeg skal på jobb.
Tror frøkenen kan underdskrive på det, når jeg ikke må opp, men har selv sagt jeg er tilsnakkendes om jeg ikke har kløvet ut av senga så er nok det en sannhet med modifikasjoner. Joda, jeg svarer, men i følge datteren er det visst ikke alltid at svaret er helt i tråd med spørsmålet. :) Og det er da jeg husker barndommens lure knep, hvordan få lov til ting man visste man ikke ville få lov til? Jo, spørre mor eller far mens de sov middag. Svaret var da garantert, fra mor: snakk med far, eventuelt ja, fra far, snakk med mor, eller bare et enkelt ja. De hadde lite å stille opp med da de stod opp igjen, de hadde jo sagt ja.
I natt da sønnen kom hjem fra jobb var jeg nesten våken og kunne svare på og stille enkle spørsmål, da han igjen kom og sa noe klokka fire var jeg veldig våken og kunne faktisk både svare og prate, i motsetning til på mer kristelige tidspunkt.


Siden jeg så gjerne vil re 100 % tilstede for begge ungene lover jeg å skjerpe meg, også om klokka er 7 og jeg ikke trenger å stå opp.

Ha en flott dag alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv