onsdag 13. mai 2015

Finnes det noe mer irriterende??

Hvordan kan man lage bukser uten lommer foran?
Når jeg får på meg min vinrøde olabukse uten framlommer, ja da blir jeg handicappet. Ikke har jeg noe sted å ha telefonen, for å putte den i baklomma blir feil for meg og ikke har jeg noe sted å dytte hendene når jeg ikke har noe annet sted å gjøre av dem... Nå går jeg egentlig ikke med hendene i lomma, i dag for eksempel, da jeg har bukse med lomme, har ikke behovet for å ha hendene i lomma meldt seg en eneste gang ennå :) men i går derimot..... Underlig, men jeg tør nesten banne på at om jeg tar på meg gårsdagens bukse igjen så kommer jeg til å ønske lommer for å putte hendene ned i.

Kanskje ikke verdens største problem, men irriterende nok, så kommer aldri mer å kjøpe bukse uten lommer foran!


Jukselommer er noe herk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv