tirsdag 5. mai 2015

Det er visst spådd storm i dag

Jaja, enn så lenge holder jeg meg innendørs uansett. Ikke er det lenger noe å være redd for skal bli tatt av vinden heller. Drivhuset er vekk og garasjetaket er forhåpentligvis fremdeles greit sikret. :)

Det eneste jeg håper på med denne vinden som er spådd nå er at den tar med seg alle disse småvindene som har vært her siden vi bikket våren på kalenderen. Vinden som gjør at sola bare blir en vits. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har smurt meg inn med solkrem, gått ut med bok, kaffe, solbriller og topp og frosset inn igjen før jeg har rukket å blunke. Sola mot vinden her hos meg gjør sola til taperen. Den greier ikke å varme nok for å kompensere for den iskalde vinden som kjennes ut som kommer fra alle kanter, og gjør den ikke det så kommer den definitivt ikke fra den siden sola er på... Har også lurt på om jeg kan lure vinden med å la være å bruke solkrem, men tror jo ikke selv på den løsningen....

Håper virkelig ikke den vinden som har vært hver dag så langt i år blir fasiten for sommeren....

Fra den gangen det fortsatt var et drivhus å redde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv