torsdag 21. juni 2018

Morgenstund

Det er tidlig, ikke tidligere enn på vanlige hverdager, men jeg sitter her og "hører" på stillheten. Det hersker en slags ro, kanskje en indre ro?

Kjæresten sover, han startet ferien i går, min ferie starter etter jobb i dag. Og sammen skal vi på vår første ordentlige ferietur sammen! Jeg gleder meg. :)
En drøy uke som skal fylles med bryllup, besøk, Almanberget (vi gjør et nytt forsøk på å nå toppen) og Urbane Totninger.

Alt er nesten pakket og klart til jeg kommer hjem i ettermiddag, vi har ikke noe stress på oss, og skal ta livet med ro. Ha ferie, rett og slett. Selvfølgelig har jeg pakket alt for mye, toalettmappen min er nesten like stor som bagen, men med bil så går det greit, ikke sant?

Første stopp er Trondheim, en by jeg aldri har besøkt og som jeg gleder meg veldig til å besøke, formålet med dette stoppet er bryllup lørdag og jeg kjenner at jeg gleder meg til å møte bruden og brudgommen. Etter Trondheim blir det Oppdal og tilslutt Ligarda, og det er lov å håpe på at sommeren kommer sterkt tilbake i løpet av ferieuka.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv