tirsdag 20. november 2012

Så fryktelig irriterende da

Jeg har fått bloggen min på dansk, og ikke noe av det jeg gjør for å få den tilbake til norsk ser ut til å nytte!!!
Tror dog ikke at det er dansk for mine lesere, men blir veldig glad om jeg får tilbakemeldinger på akkurat det.
Siden i går har jeg logget av, logget på, igjen og igjen, skiftet språk, lagret, fått engelsk, og så igjen dansk, dansk og dansk. Nå er det snart slutt på tålmodigheten hva denne feilen angår.
Skulle legge inn et spørsmål for å få hjelp til problemet og så at det gjelder ikke bare meg, tydeligvis, vedkommende har visst forsøkt like lenge og like mye som meg, så om det er en mager trøst så er det dog en liten trøst...
Satser på at feilen blir løst innen overskuelig framtid, jeg synes nemlig det er slitsomt å lese dansk!!

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er da enda godt :) (vet ikke om jeg synes dansk er så veldig pent...)

      Slett
    2. Leser også på norsk :-)

      Slett
    3. Og etter og ha forsøkt alt ser det ut som jeg selv må leve med danske instrukser.

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Bloggarkiv