mandag 29. juni 2015

Mener ikke å klage

Med fare for å virke sutrete så kommer det atter et innlegg om vondtet mitt. Nå er det så vondt at jeg må bite tennene sammen for ikke å hyle. Uansett hva jeg gjør, hvordan jeg går, sitter eller ligger så kjenner jeg smertene fra hofta, lysken og kneet og om ikke det skulle være nok så har prolapsen jeg har i ryggen også begynt å murre igjen. Sender vonde ilinger nedover, bak i lårene og ned i foten. Og selvfølgelig er alt samlet på høyre side. Nå vet ikke jeg om jeg skal være glad eller lei meg for akkurat det da. Kanskje det er bra at det er på samme side? Jeg greier ikke helt å glede meg, jeg tenker vel at det kunne vært greit å fordele vondtene litt rundt på denne kroppen i stedet for å samle alt på samme sted.

Fikk jo noen tabletter som virket bra på artrosen en stund, men nå varer de ikke lenger mer enn halve natta, De siste timene av natta er derfor en kamp om å få sove, så begynner å bli ganske sliten kjenner jeg.

Nå skal jeg ta med meg denne råtne kroppen og legge meg, og det er jo lov å håpe på at det skal være likere i morgen :)

2 kommentarer:

  1. En tid for alt. Nå bør du kanskje fortelle legen at du ikke orker mer?

    Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Men jeg orker jo, trenger bare noe om virker mot smertene :)

      Slett

Bloggarkiv