lørdag 5. september 2015

Nei, tror jeg dropper det gitt

Etter at jeg fikk denne artrosen og en lang periode forsøkte å la være å jogge, før jeg visste hva det var, bare at det var så vondt at det ikke gikk og jogge. Da, da bestemte jeg meg for at når dette er bra igjen, da skal jeg bli flinkere å lytte til kroppen og legge inn hviledager når kroppen sier fra.
Nå blir vel ikke denne hofta helt bra før jeg får byttet den ut, og jeg tvinger meg selv ut på korte løpeturer, for å greie å beholde følelsen av å ha løpt, og holde noe litt vedlike, mens jeg venter på bedre hoftetider.

Men i natt fikk hodet bestemme, planen var å stå opp og løpe før jobb, men nå Tor med hammeren jobbet som verst i natt og regnet høljet ned, da bestemte jeg meg for å stille klokka fram en halvtime og heller sove enn å jogge. Og vet dere hva? Det føles ganske greit, og ikke ha jogget, selv om jeg hadde bestemt meg for det, sånn før jeg la meg.

Fin lørdag til alle sammen!


Fra en våt løpetur tidligere i sommer, i dag bestemte jeg meg for hviledag, sånn på sparket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv