onsdag 21. juni 2017

21. juni

Ikke helt samme temperatur som det var søndagskvelden, men allikevel en god sommerkveld ute på verandaen med lys, bok, musikk og en liten øl. På en onsdag. Fordi dette er min helg :)

Jobbehelgene kommer raskere enn jeg nesten greier å si kake så det gjelder å nyte dagene/kveldene mellom disse helgene, og når jeg kan gjøre det utendørs så er det det aller beste.

Jeg lukker øynene for malingsjobben som venter her på verandaen, jeg er her og jeg tillater meg å leve litt i dette nuet som så mange snakker om. Jeg har det faktisk veldig bra med meg sjøl nå og skal nyte både denne stunden og livet selv om jeg må trekke innendørs. Ikke på grunn av myggen, men fordi det blir for kaldt å sitte ute i shorts, selv med ullsokker og fleecegenser :)

Tok med bien og gikk inn,  måtte få igjen varmen gitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv