onsdag 7. juni 2017

Når en dør lukkes...

.....åpnes en annen.

I lang tid har jeg forsøkt å stenge en dør nå, men jeg har ikke lykkes. Hengslene har knirket og gitt motstand, eller noe har stått i veien og hindret meg i å lukke den helt. Og det har føltes greit å holde døra litt på klem. Sånn i tilfelle.

Nå kjennes det ut som om hengslene kan ha blitt smurt og døren er i ferd med å stenges. Det føles ikke skremmende lenger, det føles nesten godt, godt og endelig gi slipp på noe som har vært i hver eneste lille celle de siste årene, godt å føle at jeg er klar for å åpne nye dører og se hva som skjuler seg der.
Hvem vet hva som dukker opp,  men jeg håper og tror at jeg fra nå vil føles friere, mye friere!

Bildet er lånt hos: https://www.facebook.com/karislillehjorne/?fref=ts



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv