fredag 28. juli 2017

Sommer og forelskelse

En uke av sommerferien er snart forbi.  Jeg startet med tur til Polen sammen med mor og storesøster. Hyggelig selskap gjorde turen bra for er vel ikke overbevist om at reisemålet var det beste selv om alle sier det. Og det var greit å komme tilbake til Norge og kjærligheten onsdag.

Jeg sitter på en veranda i skyggen. Hjemme ville jeg nok ligget i sola som jeg antar skinner på verandaen min nå, men jeg er ikke der. :) Jeg sitter nemlig på en veranda, i skyggen, på Bjørkelangen. Hos en fyr jeg er blitt veldig forelsket i og venter på at jeg skal møte han igjen når han er ferdig på jobb og skal starte sin siste del av sin ferie.

Mens jeg venter leser jeg bok, drikker kaffe og titter på klokka. Jeg har løpt en times tid og kan være lat så mye jeg vil! Mens jeg venter fordi det er sommer, jeg har fri og er forelsket. :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv