lørdag 8. juli 2017

Kulturhelg

Denne helgen har vært veldig kulturell for mitt vedkommende. Jeg har fått masse input, både musikalsk og humoristisk, og føler meg nå nesten høy på livet, rett og slett!

Og hvor har jeg fått alt dette kulturelle? Jeg måtte hjem til Oppland, ja, Søndre Land er fortsatt hjemme, selv om jeg ikke har bodd her på flerfoldige år. Det vil alltid være hjem, som at ungene alltid vil være ungene. :)

I går kveld da jeg kom opp var det fremdeles tid å rekke kveldens andre Amb Sommershow på Vestvang i regi av Hele Vestsida. Fire fantastisk musikalske, samstemte og artige søsken med morsrøttene fra Søndre Land. Det er en ting å si; Fantastisk!

I ettermiddag gikk turen til Toten og Kapp der Urbane Totninger stod for kveldens kulturelle innslag. Og de urbane totningene sviktet ikke de heller, halvannen time gikk fort i teltet ved Kapp Melkefabrikk.

Nå har det vært to kvelder med kultur, sammen med mor, og øvrig familie, og jeg tror at jeg kan leve lenge på denne kulturelle helgen, veldig lenge.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv