lørdag 25. april 2009

2 av 6


Jeg elsker bøker, jeg! Og er medlem i en, to, tre, fire bokklubber... Og skjønner at jeg må forandre rutinene for avbestilling...

Jeg samler bladene, på et og samme sted, og det fungerer, men det er når jeg setter meg med bunken og skal starte avbestillingen jeg skjønner at jeg har dummet meg ut, spesielt når det ligger seks blader fra fire bokklubber på samlestedet.

Denne gangen ble det dermed to bøker som jeg neppe ville ha bestilt som om kort tid vil dukke opp i postkassa mi. Jeg leser dem nok, har mottatt verre bøker enn dette, men det er surt å kjøpe bøker som jeg ikke egentlig vil ha. Trøsten får være at det ikke var fra lydbokklubben (jeg liker ikke lydbøker, jeg vil lese sjøl) som jeg meldte meg inn i for å få et eller annet og som jeg må være medlem av i et år før jeg melder meg ut, tru hvor lenge det er igjen av det året? Og hva var det egentlig som fikk meg til å melde meg inn? Hm, det kan jeg ikke huske, det var neppe en bok, og boka, eller bøkene som fulgte med har jeg ikke hørt på så...Det må jo ha vært noe fint....

Neste gang skal jeg avbestille med det samme bladene kommer i posten!!! Om det da ikke er en bok jeg har veldig lyst på, jeg skal i hvertfall ikke vente til det ligger seks blader der igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv