fredag 31. mai 2013

Jeg kan også marsjere

Hvem har ikke fått en sang på hjernen? I dag datt plutselig "Her kommer guttemusikken" ned i hodet på meg. Og jeg innrømmer at det er mange år siden jeg hørte den, kan egentlig ikke huske at jeg sang den for ungene heller når de var små, så det meste av teksten var glemt. Så da ble det samme strofe om og om igjen - til det kjedsommelige.

Nå har jeg lett den opp på nett, og håper at jeg dermed er ferdig med "Her kommer guttemusikken, hurra, guttemusikken, ja se midt i trafikken kommer guttemusikken, de spiller fint synes jeg, men ikke finere enn meg.....nnanannanan....jeg kan også marsjere ...nanannananna......når jeg skal legge meg i pysjamasen min... "


Jeg kan også marsjere

Bildet er lånt herfra: http://www.hildes-hjoerne.com/31709782 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv