fredag 12. juni 2009

Jeg undrer meg på

På dette tidspunktet bør min snart 18 årige sønn sitte på skolebussen på vei til skoletannlegen. Timen jeg ikke trengte å avbestille på grunn av muntlig eksamen har blitt lovet å gjennomføres.

Nå er han ikke kjent for å være flinkest i å komme seg opp for egen maskin på morgenen, så jeg kjenner at jeg lurer. Men etter at jeg minte han på dette i går, mens han var på LAN og fikk min skyllebøtte fordi jeg maste (hører med til historien at jeg ikke hadde snakket med han siden dagen før da han valgte å ta bussen for å slippe å klippe plenen), bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle ringe å vekke han der han er sammen med sine venner. Han er snart myndig og dette får han klare selv.

Det koster, jeg måtte ta meg sammen for ikke å ringe han halv åtte og høre om han var våken. Jeg må ta meg sammen nå for ikke å ringe å høre om han har kommet seg på bussen, og jeg kommer i hele dag til å lure på om han rakk det.

2 kommentarer:

  1. Heiii vennen!!!
    Nå er jeg virkelig spent,klarte J. og komme seg opp i morges eller....

    SvarSlett
  2. Ja, men om han hadde greid det om ikke faren hadde ringt han, se det får vi aldri vite.

    SvarSlett

Bloggarkiv