tirsdag 23. februar 2010

Og det snør og det snør

Nå er jeg skikkelig lei vinteren, jeg er lei av møkkete bil og jeg skulle ha vasket den, men det blir jo aldri så mildt at det er mulig? Når var siste gangen det var + grader mon tro?? Det er lenge siden, og det føles enda lenger siden.

I dag har gradene steget, det var bare - 10 da jeg stod opp, men den snøen fra oven gir seg ikke. Ikke mye, men det er hele tiden og dermed blir det mye av den allikevel.

Nå så jeg at streng vinter kunne gi kald sommer og da lurer jeg fælt på hva vi har i vente, for denne vinteren har vel vært streng? Får vi da en sommer med enda mindre sol enn fjorårets? Fortsatt setter jeg min lit til både vår og sommer og håper at vinteren snart slipper taket.

Ha en flott februarsdag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv