onsdag 27. april 2011

Vålerenga - Liverpool


Mens jeg venter på å komme meg til Anfield og se Liverpool live der så kan jeg jo se dem her i Norge. På sommereferiens første dag skal ungene, Roar og jeg til Ullevål og se de røde i kamp mot Vålerenga.
I dag åpnet salget for Liverpoolsupporterne og etter litt mas med å få tak i en link og et passord fra supporterklubben kom en til slutt inn og fikk bestilt billettene til dette røde eventyret. Før alle andre som må vente enda litt før de kan få kjøpt billetter til kampen.

Selv om det er langt fram i tid så kjenner jeg at dette er noe jeg skikkelg gleder meg til. Det er mange år siden jeg fikk denne baggen

til jul av mor og far. Kan det ha vært i 76? 77? Da hadde jeg allerede vært Liverpoolsupporter i noen år, sammen med min kjære fetter, broren hans og en av mine søstre heiet på Leeds, mens fetteren min og jeg la vår elsk på heltene fra Liverpool. Kevin Keegan og Steve Heighway var mine største helter i starten.

Siden da har jeg drømt om å få se LFC på ordentlig. Enn så lenge er det forsatt bare en drøm om å få kommet seg til Liverpool og Anfield, men nå når høsten kommer skal jeg dit. Åkke som. Og i mens kan jeg se disse røde heltene på norsk jord, det funker helt greit det.

YNWA

1 kommentar:

  1. dette blir gøy ja og se våre røde helter,med noen nye ansikter vil je tro....gleder meg masse til å se den sammen med dere...glad i deg og dere...

    SvarSlett

Bloggarkiv