mandag 25. april 2011

Slakt

Jeg endte opp som et slakt på sofaen mot slutten av fridagen min/påsken.

Kjenner at tiltross for styrketrening, gåggetur, raking av plen, rydding i undertøysskuffene og maling av rekkverket på verandaen er nok. Så selv om jeg er ganske rastløs i kroppen så vil ikke den samme kroppen mer i dag.
Verst er nok ryggen som skikkelig begynte å jamre da jeg gikk løs på plenen tidligere i dag, en blanding av den kjedelige jobben og murring i korsryggen gjorde at jeg ikke gjorde meg ferdig, resten får gå i gressklipperen. Stillingene jeg var i da jeg malte ferdig verandaen satte siste spikeren i kista. Nå skal jeg ikke gjøre mer i dag, men det er kamp på TV2 og helt greit å ligge her, i morgen er jeg igjen fit to fight håper og regner jeg med.

1 kommentar:

  1. flink jinte det,nå kan du slappe av og nyte at RBK vinner..glad i deg kjære

    SvarSlett

Bloggarkiv