torsdag 23. juni 2011

Det klør og det blør

Jeg skal nok ikke klage, jeg har ikke mye sammenlignet med andre som er skikkelig plaget med psoriasis, men samtidig så må jeg få lov til å syte litt nå.

Det klør helt febrilsk og i takt med at jeg klør så blør jeg. Og i dag har jeg igjen blitt kloret i en sånn flekk på håndbaken og det er ganske mye blod under disse tørrflekkene.



Om noen dager skal jeg ha en floatingtime og jeg tror egentlig at det vil bli en blandet opplevelse, det skal være godt, men kan hende det gjør vondt med alt det saltet som er i det vannet i den beholderen. Har aldri gjort det før, bare lest om det og det skal være veldig avslappende, så om ikke psoriasisen ødelegger alt så gleder jeg meg(er visst mulig å smøre på vaselin før en legger seg den "takboksen" så kan vel hende det er å foretrekke.




Det siste rådet jeg fikk var rå potet, en om dagen, jeg får vel bare bite i det sure eplet, eller i dette tilfelle, den rå poteten og sette i gang. Det skader i hvertfall ikke å prøve.

1 kommentar:

  1. Dette er en blogg som handler om Psoriasis mm:

    http://tregreiner.blogspot.com

    SvarSlett

Bloggarkiv