onsdag 22. juni 2011

Skrukkefingre


- og rent tak og rene vegger og vinduer i et rom!

Kan jo ikke overdrive suksessen eller liksom, og ikke vet jeg om ånden jeg fikk over meg hadde holdt til et eller flere rom til.

Nesten ferdig er jeg ganske stolt over egen innsats, med grønnsåpe, salmiakk og grovrent i bøtta har jeg med det blotte øye kunnet se forandringene, spesielt i taket. Tidligere var det i dette rommet jeg røkte aller mest og jeg må med skam innrømme at taket er ikke vasket siden jeg la vekk røyken for godt for over 17 måneder siden. Så jo nå i dag at det burde jeg jo ha gjort, men bedre sent enn aldri.

Nå lukter det gamle kammerset, som i dag benyttes som bibliotek og et slags kontor rent og friskt og nesten synd jeg ikke er der mer enn jeg er liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv