søndag 12. mai 2013

Hvorfor er det sånn?

At når jeg løper i skogen og det er bløtt, ekkelt og klinete, så er det alltid samme sko, altså den venstre, som havner i den verste klina? Nå har jeg igjen to "ulike" sko, en gjørmesko og en ikke fullt så ille gjørmesko. Enda jeg tilslutt lar det stå til og prøver å treffe neste gjørme med høyre sko for å jevne ut forskjellen  så er det ikke mulig. Det er venstre ben som treffer møkka. Hver gang.

Er det noen andre som "sliter" med det samme? Eller er det bare meg som bestandig er like uheldig? Er det på grunn av løpesettet mitt? Og har noen noe tips for å slippe kattepisslukta jeg nå vet vil komme fra løpeskoene mine etter dagens løpetur?

4 kommentarer:

  1. Legg dem i vann tilsatt blå Zalo!

    SvarSlett
    Svar
    1. Og det hjelper? Selv om det ikke er kattepiss, men mer sånn våt myrlukt som minner om lukta fra kattetiss...

      Slett
  2. Det er fordi vi løper på venstre side, nærmest grøfta og møkka ha ha ha- det er iallefall tørrere på høyre side av den veine jeg løper på. Ha en nydelig fin dag og en flott løpetur neste gang, så kan du jo forsøke å løpe baklengs -he he...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, men snur jeg og løper tilbake så... :) jeg er så høflig og veloppdragen at selv på skogstier holder jeg meg til venstre så sant det lar seg gjøre. Sagt det før og sier det igjen, neste gang blir det helsvarte joggesko!!

      Slett

Bloggarkiv