tirsdag 3. desember 2013

En pille

En pille kan dempe smertene som herjer i kroppen akkurat nå. Begynner å merke at den virker, og i takt med virkningen kommer et ullent hode. Et hode der plassen til alle tanker, gode og mindre gode, får mindre rom ettersom ullfølelsen overtar. Det er utrolig hva en pille med trekant på esken kan gjøre. :)

Jeg tror jeg får sove godt til natten, men har et lite håp om at jeg rekker og gjøre alle tingene jeg har planlagt i kveld før jeg tar kvelden. Jeg verker etter og få vasket og ordnet badet og få på plass nyanskaffelsen, ikke store greia, men et nytt teppe som dekker den stygge flekken som har kommet etter for varmt golv. Dersom jeg klapper igjen pcen og gyver på nå, så tror jeg at jeg skal greie det, må jo også utnytte effekten av tabletten så det er bare å brette opp ermene og komme i gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv