mandag 30. desember 2013

Tangere fjorårets løpedistanse

Gjør det, gjør det, gjennomfør det!!

For et par uker siden anså jeg det som umulig å klare like mange løpte kilometere i 2013 som i 2012. Ikke at jeg har tilbakelagt et hav av kilometere noen av årene, men jeg innså at 2012 ble et bedre løpeår enn året som nå er på hell.
Før helgen var det usle 33 kilometere jeg manglet på tangering og jeg bestemte meg for at jeg heller fikk satse på neste år. Helt til i dag, da det manglet kun 18 kilometer etter løpeturer i helgen og dagens korte løpetur. Jeg har aldri løpt 18 kilometer før, men en gang må jo være den første? Og er ikke årets siste dag en grei dag å gjøre det på? Jeg har utfordret meg selv og tatt utfordringen! Jeg skal greie de resterende 18 kilometerne. Men jeg har feiget litt ut, jeg starter i kveld, jeg skal hate noen kilometere på mølla nå i kveld og ut og løpe resten i morgen!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv