søndag 5. januar 2014

Godt nyttår

Vi er greit inne i det nye året, vi skriver allerede den 5. januar :)
Jeg avsluttet bloggåret med å skrive om utfordringen jeg ga meg selv, og ja, jeg greide det, jeg slo løperekorden fra 2012 med en skarve kilometer!!
Nå er det nytt år, og nye muligheter. Med ønsker og håp for det kommende året. Håp om at ting etterhvert skal føles lettere enn det gjør akkurat nå. Jeg utdyper ikke dette noe. Men lover alle at jeg jobber med det, og etterhvert så blir det sikkert bra. Trua på meg sjøl og hva jeg står for må jo komme tilbake?!?
Jeg skal løpe mer og kanskje finne nok selvtillit til å melde meg på løp igjen 2014, drømmer om halvmaraton, men skal vel være glad om jeg tør prøve meg på en tikilometer.
Jeg skal jobbe med å stresse ned, lære hodet at det går an og for eksempel sove lenge, uten å få dårlig samvittighet.
Jeg skal ha sommerferie med sol, hvor lenge er det siden jeg var på en sånn type tur? Alt for lenge og jeg kjenner at jeg trenger det i år. Jordan er jo også en drøm, men det er muligens noe en gjør på vinteren, sol på vinteren er fint det også, så 2015 blir et bra år for bading i Dødehavet.
Ellers skal jeg ta ting som det faller seg, noe nyttårsforsett har jeg ikke, og nevnte punkter er bare noe jeg skal jobbe mot og med i 2014.

Ønsker dere alle et godt 2014!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv