tirsdag 29. april 2014

Hva jeg rekker :)

Oppe før sju, løp noen kilometere. Inn og dusje og gjøre seg ferdig til takstmannen skulle komme halv ni! Og han løftet jo dagen min, rett og slett!!
Rakk en kaffekopp, bestilte nye sommerdekk og litt nettsurfing og så dukket tvmontøren opp. Helt på tiden!

Nå venter jeg bare på å få bilen tilbake bilen, ferdig eugodkjent, og jeg kan si jeg har hatt en særdeles produktiv dag!! Eller, jeg har ikke gjort så mye da, men synes jeg har fått utrettet mye på formiddagen før jobb. Hadde jeg fått bilen så hadde jeg pinadø rukket og fått på sommerdekkene i dag også, før jobb, men det turte jeg ikke ta sjansen på.

Kommer på at jeg har glemt en kanskje viktig ting da, å spise så da tror jeg der er dags for frokost og lunsj her og nå!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv