tirsdag 16. desember 2014

Forelskelse

Forelskelse kjenner ingen alder. Når det skjer, så skjer det og den kan treffe hardt. Som den har truffet meg nå.

Når bakkekontakten forsvinner, når smilet stadig kommer uten noen synlig grunn, og bare fordi årsaken er denne Lasse, som bare ved å være til, har samme effekt på meg som all verdens magasug i verdens fornøyelsesparker.

Jeg svever på en rosa sky, der tankene mesteparten av dagens våkne timer stadig vandrer til denne fantastiske, flotte mannen jeg har møtt.

Nå teller jeg dager til vi treffes igjen og lever på dagene vi hadde sammen før han reiste på juleferie. Lang juleferie, langt vekk fra Hemnes og meg, over tre ganger lenger enn til vanlig, når han ikke har juleferie og er i hjemlandet.

Snart skal også jeg ha noen dager juleferie, og da er det ikke lenge igjen av dette året, året som tok en uventet vending da jeg traff denne fine svensken.


Er du forelsket?

Jeg svarer ja på flere av disse :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv