mandag 2. februar 2015

En dag uten trening

Selvfølgelig ikke første dagen, men det er første gangen jeg har måttet kaste inn håndkle fordi kroppen sier stopp!

I helgen har hofta, lysken eller ryggen eller hva det nå enn er vært så skrekkelig vondt at selv Paralgin Forte har hatt problemer med å fjerne smertene og ubehaget. Nå skal jeg straks kjøre bil og dermed er den slags smertestillende uaktuell igjen før i kveld. Og selv jeg innser at å jogge nå ville være en katastrofe. Noen dager uten, kanskje en uke uten løping vil nok ikke skade. Alternativet å sykle er liksom ogå ganske uaktuelt, siden tråkkingen vil berøre alle steder som gjør vondt.
På en uke forringes vel ikke kondisjonen så mye? Og kanskje jeg klarer å få en time hos legen også og kan sette i gang med noe behandling som fjerner vondtet? Håpet er der i alle fall.

Styrketreningen vil gå som normalt, kanskje jeg legger inn en ekstra økt nå da jeg ikke får trent noe annet, men jeg skal ærlig innrømme at det var særdeles deilig å ha klokka på ringing halv åtte i dag og ikke før sju fordi jeg skulle trene :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv