søndag 7. mai 2017

Planer som går i vasken

Denne helgen hadde jeg mot normalt noen planer, ikke store planer, men en slags plan for helga. 
Lørdag joggetur i skogen, noen timer i solveggen og tur til byen med gamle kolleger var tanken i går. 
Det ble løpetur og det ble mange timer i solveggen, men noe Oslotur ble det ikke. Dette hadde sine grunner, men trenger ikke nevne dem her. 

I dag skulle jeg på topptur. Om lag en ti kilometer lang tur til en topp i nabofylket. Sammen med noen "naboer" her jeg bor. Avgang klokka ni i dagmorges. Alt var klappet og klart. 
Matpakke smurt, salat fikset, tøy lå klart og vekkeklokke.
Nå måtte kort shorts vike for knebukse, det regnet greit da jeg stod opp liksom. Regnjakke i stedet for planlagte trøye. Glad og fornøyd tuslet jeg den ene kilometeren til møtestedet. Framme noen minutter for tidlig (alltid for tidlig) og sjekket Facebook der beskjeden om at turen var avlyst på grunn av regn lyste mot meg. Da var det bare å rusle hjem da. Turen ble erstattet med en økt i romaskinen, matpakke ble fortært etter økta, men føler meg litt snytt. For hadde faktisk gledet meg max til denne turen. 

Jaja, dette ble en helg der planene ikke ble helt som tenkt, men sånn er det vel kanskje av og til, eller er det derfor jeg helst ikke planlegger for mye og for langt fram i tid?




Jeg var klar for tur, men værgudene ville det annerledes. Hadde til og med på solkrem, i fall det skulle bli sol!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv