torsdag 9. november 2017

Vått hår

Jeg går helst ikke ute i regnet, hvis jeg ikke må, men jeg kan jogge. Null stress. Skal ikke påstå at jeg akkurat elsker det, men en løpetur blir aldri avlyst på grunn av regn og blåst som det var i dag. Noe med at det finnes ikke dårlig vær osv.

Så hvorfor er det egentlig sånn, at vått hår er verre når det er etter en løpetur i regnet enn etter dusj?
Jeg spør fordi jeg i dag tenkte over akkurat det. Jeg hadde løpt i regnet, blitt både svett og våt og tenkte å ta fatt på helgevasken etter å ha fått på meg tørre klær. Men jeg ble så kald at jeg måtte dusje først. Før vasken som da ble foretatt med vått hår, bare at nå etter dusj. Og det funket :)
Jeg var ikke lenger kald, men hadde fortsatt vått hår.

Konklusjonen må da bli at noe vått hår er bedre enn annet vått hår. Det kommer liksom bare  an på hva som ga deg dette våte håret.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv