tirsdag 30. oktober 2018

Så kom snøen

Oktober er snart forbi, en oktober som har tidvis vært så kald at ulltøy og dunjakke har måttet fram fra glemselen, eller fra skapet om du vil. Jeg har tenkt at hva skal jeg bruke når vinteren kommer for alvor når jeg allerede nå har tatt i bruk vinterklærne, men bestemt meg allikevel for ikke å fryse meg gjennom oktober bare fordi det ikke er ordentlig vinter ennå.

I dag våknet jeg til hvitt teppe så langt øyet kunne se, jeg kledde på meg for løpetur og priset meg lykkelig for at jeg ikke trenger å kjøre bil til jobb senere i dag, men benytte meg av kollektivt. Jeg løp i snø til anklene og syntes det var tungt, men dog greit.
Etterpå er det ut og vandre i snøen som sikkert blir slaps etter hvert, og som igjen kan bli til is, og det er det verste med vinteren, rett og slett. Tar gjerne vinter jeg, men spar meg for hålka.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv