fredag 11. september 2009

Nærmer seg

Etter måneder med forberedelser er det snart finale, min datters store dag er nå bare et drøyt døgn unna.

Fotograferingen er unnagjort i dag, gaven fra bror, mor og mors kjæreste er innviet, og hun var ganske stolt da hun troppet opp i bunaden sin som bare jeg har maken til her vi bor.

I morgen er det kakeinnhenting etterfulgt av bordpynting i lokalet der selskapet skal holdes. Blomster er kjøpt, bordkort er lagd om ikke etter alle kunstens regler så er de hjemmelagd og i fargen konfirmanten ønsker. Om jeg noen gang har hatt en skjønnskrift er den borte, men folkene greier nok å lese kråketærne mine og skal nok finne plassene sine.

Jeg ser fram til å komme til søndag nå, og starte feiringen, senke skuldrene og håpe dagen blir minneverdig for datteren og gjestene.

2 kommentarer:

Bloggarkiv