onsdag 9. desember 2009

Ups, i did it again


Jeg har gjort det før, og jeg gjorde det igjen i dag og det er sikkert ikke siste gangen jeg gjør det eller. Drar fra minnebrikken til kameraet i kortleseren på pcen...Noe så flaut å dra opp kamera på jobb og få beskjeden, ingen cfkort. Det er nesten like flaut som å komme på jobb med tomme batterier i kameraet, for jeg har gjort det også, to tomme til speilreflekskameraet og den gang hadde jeg bare et til det lille kameraet, men også det var tomt. Det var flaut det. Jeg har noen flere minnekort, men det ene er så lite at det er plass til maks fem bilder med høy oppløsning, det andre hører til i det andre kameraet mitt og jeg har selv fått erfare at å ta et brukt kort fra det ene kamera over i det andre uten å formatere først ikke alltid er vellykket. I dag ble jeg nødt til å gjøre det -igjen. Lykken i dag var at det lille kameraet faktisk lå i kamerabagen og ikke i vesken min hjemme. Jeg forsøker nemlig alltid å ha et kamera med meg i tilfelle det skal dukke opp noen jobber og jeg ikke rekker å hente kamera hjemme, heldigvis hadde jeg surret der også nå. Men jeg fikk bildene mine, og jeg fikk saken min, og jeg tror at minnekortet ikke har tatt skade av byttingen fra et kamera til et annet. Puh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv