torsdag 10. juni 2010

Klissete affære


Spinke og spare skal lenge vare....så gjorde jeg med min fantastiske Dødehavsskrubb og, nå 14 timer etter at jeg var i dusjen og tenkte å skrubbe har jeg antydning til den klissete saken som den opprinnelige skrubben hadde forvandlet seg til. Fordi jeg ikke lenger fikk kjøpt akkurat denne skrubben lenger har jeg blitt gjerrig. Litt for gjerrig tydeligvis og endskapen ble at jeg måtte kaste en halv krukke med noe som ikke lenger luktet behagelig eller gjorde kroppen silkemyk. Det luktet harskt og det var særdeles seigt.

Selvfølgelig burde jeg ha stoppet for jeg merket jo at konsistensen ikke var som den en gang hadde vært, men jeg tenkte at bare jeg får på litt vann og begynt å skrubbe så blir den nok bedre. Men den gang ei, venstre arm fra skulder og helt ut til fingertuppene + den høyre hånda har i nesten hele dag vært som jeg ville ha vært om jeg hadde blitt rullet i tjære.

I desperasjon har jeg brukt andre skrubber, dusjsåpe, såpe, zalo og olje. Siste var nok det som tok mest slik at jeg kunne reise bort med kortermet uten å se ut som, tja, si det....som om jeg var rullet i tjære og håndkle.

Moralen er, det er ikke alt som er like smart å spare på....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv