onsdag 25. august 2010

Mangel på energi

Det er tungt å stå opp om dagen, og det eneste som får meg opp er faktisk at jeg skal på jobb. Når jeg jobber dagen vel og merke. Jobber jeg kvelden så kan jeg ligge litt lenger, bare være våken for spørsmål fra datteren som skal på skolen og som har sagt hun liker å ha badet og huset helt for seg selv om morgenen. Og jeg, når jeg jobber tidlig og vi egentlog skal opp samtidig og samtidig på badet er det helt greit å vike, bli liggende litt lenger til badet er klart.

Det eneste jeg drømmer om da klokka ringer er å få sove mer, sove uten å bli vekt av noen klokke eller dårlig samvittighet for ungene eller andre avtaler som krever at en kommer seg opp og ut av senga til en kristelig tid. Jeg er jo ikke tilhenger av å ligge lenge egentlig, men nå er jeg så trøtt og sliten om dagen at det er det eneste jeg drømmer om.

Det er jo ikke bare det at jeg er trøtt, jeg mangler overskudd, en dag orket jeg ikke løfte hverken vekter eller egen kropp, det var rett og slett som å ha bly i kroppen. Men kanskje det snur, og forhåpentligvis veldig snart.

2 kommentarer:

  1. Det kommer til å snu. :)
    Ha en fin-fin dag!

    Hilsen ei som stadig finner nye skyggedyr i nattmørket.

    SvarSlett
  2. må håpe det ordner seg ja,,,må undersøke skroget og sjekke........best og ha deg frisk.....vennen..

    SvarSlett

Bloggarkiv