torsdag 23. desember 2010

1 dag igjen til jul

Da er bilen pakket og klar for for jul i barndommens rike. Men først en kveldsvakt. Som egentlig var en dagvakt på turnusen, men så kom juleturnusen og vips så var dag blitt til kveld og alle planer om tidlig ankomst i barndomshjemmet mitt ble en ønsketenkning. Nå skjønner ikke jeg hvorfor jeg ble satt på kvelden siden jeg hadde dag og han som hadde kvelden skulle få fri i dag siden han måtte jobbe i morgen. Hvorfor kunne ikke den som ble satt inn ekstra fått kveldsvakten? Jeg tror jeg har forklaringen, men det nytter ikke å spekulere. Jeg har kveldsvakt, ferdig med det. Derfor blir det sen ankomst til Søndre Land i kveld, det er faktisk juleaften da vi er der oppe, forhåpentligvis klokka halv ett i natt, men med det ugne føret som er nå så er det ikke godt å si.

Uansett, jeg ønsker alle en trivelig lillejuleaften, den er også utrolig koselig synes jeg.
Og så gjenstår selveste dagen; juleaften, jeg gleder meg til å feire med alle mine kjære rundt meg, og ønsker alle dere andre en riktig god jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv