fredag 29. november 2013

Black friday

Noe skal man gjøre for å selge enda mer. Ettersom jeg har skjønt er det fredagen etter Thanksgiving som er black friday. Den største handledagen i USA. Vel, vi feirer ikke akkurat den dagen her i Norge, gjør vi vel? Så hvorfor innføre skikker knyttet til en bestemt dag og ta i bruk sånn uten videre. Dem om det.

Eneste som er svart på denne fredagen for eget vedkommende er svarte ringer rundt øynene, et sikkert tegn på for lite søvn, som helt sikkert skyldes reisefeber. :) etter jobb i dag skal Prinsessen besøkes på folkehøyskolen, der helgen er satt av til familie- og vennedag. Og så supert at de la dette akkurat til hennes 19 årsdag i morgen!!! Jeg gleder meg, som bare en mamma kan gjøre, men å reise er for meg forbundet med ting som ikke må/kan glemmes. Linser og briller er vel de to viktigste tingene jeg ikke kan klare meg uten, det hjelper bare litt og ha linser og ikke briller siden linsene er endags og bruk og kast! Så sånn sett er brillene verst å glemme.... Nå er bagen pakket og klar, med briller og linser, bursdagspakker, og adventspakker og løpesko, så nå kan jeg bare begynne å glede meg! Og gjett om jeg gjør!! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv