tirsdag 19. november 2013

Hundreddays completed

12. august ble jeg utfordret til å delta på 100 økter på 100 dager på instagram. Vel, siden jeg allikevel trener en del kunne jo dette være gøy, tenkte jeg og slengte meg med. Etterhvert innså jeg at 100 dager var lenge, og tenkte at det fikk være bra når jeg hadde nådd 100 økter. Noe som ville komme før dagene siden jeg svært ofte trener både styrke og kondisjon samme dag, altså to økter i en smell.
Men, jeg er en samvittighetsfull person, så når det begynte å nærme seg 100 økter føltes det som juks og skulle avslutte, så jeg fortsatte. Og i dag er jeg der!! 134 økter på 100 dager!!!

Sitter og skriver dette før jeg legger ut på siste løpetur i #hundredagersprosjektet, siden jeg jobber sent blir det en litt lengre tur i dag.

Et vanlig spørsmål har vært; Hva har du gjort alle disse hundre dagene?
Jo, jeg har selvfølgelig løpt og trent styrke som jeg brukte og gjøre også før hundredagersprosjektet, i tillegg har jeg bedrevet yoga for løpere, tabata, hoppet tau, rocket med rockering, løpt trapper og syklet, og vips har jeg fått gjort noe hver eneste dag i hundre dager!!

Og så har jeg tatt bilder, masse bilder og postet på instagram og fått tilbakemeldinger, tommel opp og guts til å fortsette, så her er jeg og avslutter denne omgangen med #hverdagsmosjon, på instagram, vel og merke. Trene fortsetter jeg med, men kanskje ikke hver dag, det holder med fem til seks økter i uka med styrke og kondisjon, tror jeg.

Her er et par av bildene som er blitt postet på instagram underveis, kreativiteten har ikke vært like stor der, men bilder har det blitt. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv