torsdag 21. november 2013

Tilfeldigheter?

Lørdag var jeg i Oslo, jeg var på minijentesupportertreff med Liverpoolsupporterklubb, med påfølgende Bill Shanklytreff må vite.

Dagen ble også benyttet til diverse innkjøp av ymse slag, piggløpesko, bøker, julegaver og andre hemmeligheter. Det ble mange bæreposer og jeg forsøkte å begrense dem til fire. Derfor puttet jeg alle posene med hemmeligheter ned i en av H&Mposene, for deretter å legge denne ned i en av de andre...

Vel hjemme etter en trivelig ettermiddag og kveld skulle jeg se på alt jeg hadde handlet, men så var posen med hemmeligheter borte!!! BORTE, BORTE VEKK!!

Kontaktet både Scotsman og NSB, men ingen hadde funnet noen pose med hemmeligheter, og det var bare en ting å gjøre, kjøpe nye.

I går var jeg på Strømmen Storsenter, sent, etter jobb, stresser meg igjennom for å få tak i helst det samme som på lørdag, men det viste seg å være vanskelig, så ble litt av det samme, men mest andre ting. Endelig ferdig, og hvem treffer jeg på?? Jo, nemlig min kjære jevnaldrende fetter og familien, som også er på Storsenteret denne kvelden, kjørt fra Toten og dit for å kjøpe en spesiell lampe, akkurat denne kvelden som jeg også tilfeldigvis er der på stresshandel.
Hadde jeg mistet posen slik at jeg skulle få treffe fetteren min akkurat i går, tro?

Jeg blir i godt humør når jeg treffer denne fetteren som har betydd så mye for meg i oppveksten, med to måneder som skilte oss i alder så ble vi nesten som tvillinger og regne mange ganger.

Men møtet gjorde noe med meg; Selv om jeg i går brukte "sure" penger, gliste jeg hele veien hjem!!


Ny pose med hemmeligheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv