lørdag 8. mars 2014

Gulp..

I går bestilte jeg Icenet. Og nå kom meldingen om at pakka ligger på posten! Raskt ekspedert, det får en si.

Men nå jeg kjenner jeg litt på klumpen i magen, lojale meg, skal kanskje bryte med bredbåndsleverandøren min, om dette virker tilfredsstillende. Jeg må skaffe meg ny epostadresse, og jeg må sørge for at alle får oppdatert og ny adresse. Akkurat nå håper jeg at nettet jeg får kanskje ikke er så bra, all den tid jeg helt utrolig nok også hadde fått igjen nett i går. Bare for å slippe å bryte med den lokale leverandøren, men personlig oppfølging og hyggelige medarbeidere. For alt er ikke galt med dem, det er bare det at det ofte er noen svakheter og manglende levering av nett som gjør at jeg har snust på en konkurrent.

Jeg skal nå teste i nesten to uker, så får jeg se hva jeg ender opp med. Jeg skal være så objektiv jeg kan, og den beste skal få vinne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv