mandag 3. mars 2014

Nytteløst, nettløst og trådløst

Siden onsdagkveld har vi vært uten nett hjemme. Jeg meldte feilen så fort det ble oppdaget, og fikk beskjed om at de var der og så på feilen, så jeg hadde et lite håp....
Fra torsdag hadde jeg fri fra jobb så jeg har hatt god til å klage og mase. Og ja, det har jeg gjort, opptil fire ganger på en dag.

Jeg har måttet reise på bygda og snylte på noens nett for å få sendt noe greier til avisa. Den ene dagen var de hjemme så jeg kunne komme inn og sende, den andre dagen var det å sitte i bilen på utsiden og sende. Som en slags kjeltring satt jeg der og prøvde å få maskin og nett til å sende så fort som mulig, og forbannet mitt eget manglende nett.

Lørdag kom siste oppdatering om at feilen som jeg da meldte onsdagkveld var mer omfattende enn trodd og dermed ville den tidligst bli ordnet mandag, altså i dag.

Der kom sms'en om at feilen skal være rettet. Så får en bare håpe at det holder litt lenger nå, og at det blir lenge til neste gang jeg må være uten internettforbindelse i flere dager. For ja, det er håpløst irriterende.

Lånt hos: http://www.helse-bergen.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv