søndag 19. oktober 2014

For noe griseri

Her for noen dager siden opplevde jeg noe som jeg synes svært lite om.
En kunde var tydelig forkjølet, hun hostet og hostet og jeg observerte at damen ikke forsøkte å holde seg for munnen når hun gikk over golvet og hostet. Jeg tenkte mitt, men trodde vel strengt tatt ikke at jeg skulle bli et offer for denne hostingen.
Kunden kommer nemlig bort og handler og hva gjør hun, hun hoster, og holder hun seg for munnen denne gangen? Nei!!Jeg fikk en fråde av damens basiller rett i ansiktet. Og joda, jeg har sprit for å kunne sprite hendene mine når jeg føler at det trengs, men hvordan kan jeg beskytte meg mot voksne damers ukontrollerte hostekuler???
Hele resten av dagen greide jeg faktisk ikke tenke på annet enn at damen hostet på meg, og kanskje det er derfor jeg nå begynner å bli litt forkjølet, tiltross for alle mine tiltak for å holde meg frisk??

Bildet er lånt hos: http://unemployedmarx.blogspot.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv