mandag 16. april 2018

Jeg falt pladask

- og så virker det akkurat nå som at sjansen har gått fra meg!

Lørdag dukket det opp en reklame fra Telia inne blant feeden min på Facebook. Rød IPhone 8!! Klikk og bli forelsket, liksom, så jeg gjorde. Jeg falt totalt og var inne og tittet opptil flere ganger mens jeg vurderte behovet for ny telefon.

Min gamle Iphone 6s fungerer som den skal, sliter litt med batteriet, men det kan like gjerne være overforbruket som at batteriet er dårlig, den er hel og pen og ser nesten ut som den røde åtteren jeg kom over, bare med feil farge, sølv. Snart to og et halvt år gammel, og har nok muligens lenge igjen, men den er ikke RØD!!! Og til mitt forsvar, over to år med samme telefon er ganske lenge til meg å være.

Jeg har gått runde på runde med meg selv her, både lørdag og deler av søndagen, den koster jo litt og telefonen jeg har fungerer som sagt, før jeg bestemte meg for at den måtte bli min, men da jeg skal bestille er den for det første midlertidig utsolgt og jeg får dessuten ikke gjennomført bestillingen min, uvisst av hvilke grunn.... Jeg prøvde i går, jeg har prøvd i dag, nå venter jeg vel egentlig bare på at Telia skal åpne sine telefonlinjer så jeg får ringt, kanskje det ligger en fire, fem bestillinger inne også for alt jeg vet, jeg trenger bare en, men jeg VIL ha den for aldri har jeg sett en så pen telefon!! :)


Må ha!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv