torsdag 5. mars 2009

Det blir ikke hull i en tann som er ren


Da kommer jeg fra tannlegen og kan igjen puste lettet ut. Selv om jeg kjenner at jeg har fått skikkelig behandling så slapp jeg nok en gang å borre. Selv om jeg nå ikke er så sikker på at fjerning av tannstein er så mye mindre vondt. Annet enn for lommeboken.

Sprøtt hvordan man kan grue seg, og når en er ferdig så synes i hvertfall jeg bare synd på meg sjøl. Følelsen av å ha gjennomgått noe forferdelige greier sitter lenge i. Det er faktisk så ille at jeg sitter her og er kald til margen på grunn av tannlegebesøket mitt.

Nå er det et år til neste gang og jeg lovte å være flink med tannstikkerne. Til mitt eget beste. Jeg foretrekker tanntråd, men tannlegen er av en annen oppfatning så nå skal jeg være flink, pirke og pirke..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv