mandag 16. mars 2009

Min skytsengel?


(bildet lånt fra safari.til1000.net)

Omtrent sånn ser den ut den som av og til kommer sveivende over bilen, spesielt når jeg er trøtt og egentlig kjenner at øya er i ferd med å skli igjen. I natt så jeg den igjen, på vei hjem, tåkete, trøtt og egentlig ganske sikker på føret. Med ett så var denne hvite fuglelignende saken foran bilen min før den forsvant. Slik at jeg igjen følte meg veldig våken og bevisst på at jeg akkurat skulle kjøre inn i et parti der det bestandig er glatt om vinteren og alltid mye lenger enn andre steder.

Pussig, det er ikke første gangen, spesielt en gang hjem fra Sverige så jeg den opptil flere ganger, og alltid da jeg egentlig burde stanset for å sove litt. Den gangen måtte jeg til slutt gjøre det, men i natt holdt det med den ene hvite fuglen. Jeg kom meg trygt hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv