tirsdag 3. mars 2009

Dyrt støv



Jeg kom aldri igjennom på telefonen, etter to timer, 21 minutter og ni sekunder ga jeg opp. Da hadde jeg trent i nesten en time på ventemusikken og etterhvert fått kontakt på chatten.

Men på grunn av alt støvet er det ikke lenger en reklamasjonssak - og vi må selv betale for kostnadene, om vi velger å reparere. Kostnadene for rens og nytt hovedkort var beregnet til 5788,64 NOK. Så da kan det virke som om min sønns laptop er historie. For for den prisen får han visst en helt grei stasjonær pc, så spørs om vi ikke bare skal få den sendt tilbake, med støv, hår og potetgull og det hele. Sønnen mener vi skal gi f i det og la være å hente den, men jeg mener at den skal hjem, selv om det koster noen kroner det og. Så vi får ta en liten runde på det her nå og bestemme oss. Kanskje den begynner å virke igjen om vi får bort skitten sjøl. Den virket jo før vi sendte den avgårde, da var det bare skjermen som var svart....

1 kommentar:

Bloggarkiv