onsdag 18. mars 2009

Tanker

Det er ikke det at jeg tenker mindre om dagen, men det føles ikke helt naturlig å dele alle tankene som svirrer rundt nå. Men det kommer igjen, trangen til å utgi og dele, helt sikkert. Og jeg håper at disse tankene kanskje er noe å dele, på sikt..

Nå tenker jeg vel mest på at det snart er lyst, jeg trenger ikke legge inn et ekstra kvarter på turen til jobb på grunn av snø eller hålke, og det er godt. Jeg er om ikke mange timene ferdig med onsdagen og har bare to sånn kjekke vakter igjen denne uka, der jeg kan sitte oppe litt lenger kvelden før og sove litt lenger på morran. Liker det.

Uansett, det nærmer seg take off, nå er det så lyst at jeg med selvsyn kan konstatere at det ikke er is på frontruta og, jeg trenger ikke skrape, jeg kan bare gå ut da jeg skal dra og dra.

En fin onsdag til alle fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv