torsdag 7. mai 2009

Byttehandel =)

I dag gjorde jeg tidenes byttehandel, tror jeg...Om jeg da ikke bare har forlovet meg...

Med aktive unger blir det dugnadsarbeider, og forsåvidt slipper jeg heldig unna...en uke i kiosken på fotballbanen i år, den siste, med kun en kamp, men med muligheter for mange kamper siden det fort kan komme utsatte kamper inn den siste uka.

I dag ble jeg oppringt for å spørre om jeg kunne tenke meg å lage en sak for idrettsklubbens avis, og dristet meg til å kreve en byttehandel, at jeg lager noe for den avisa og slipper kioskvakta. Nå viste det seg at damen som ringte hadde tenkt det samme som meg, så fra nå er jeg fritatt kioskvakter som aldri passer fordi jeg sikkert jobber og har i stedet lovet å lage to reportasjer i året...piece of cake.... Nå kan jeg kaste lappen som henger på kjøleskapet og som jeg skulle ha husket på helt til i oktober, jeg har allerede lagd en avtale, og neste vil jeg jo få en påminnelse om. Jeg får en ting mindre å tenke på og huske. Jo mindre jeg trenger å huske på, jo bedre for mitt surrete hue, så denne dealen kan jeg godt leve med, og jo, jeg liker nok bedre å skrive enn å steke vafler..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv