torsdag 14. mai 2009

Nattedyret

Jeg er trøtt, og skal snart gå å spe på med noen ekstra timer søvn. Forrige uke var jeg så flink, da la jeg meg ikke igjen en eneste morgen, men nå denne uka....med tre kveldsvakter og en fridag...nå er jeg på ukas fjerde dag og vet at om en halvtime er jeg i drømmeland.

Jeg skulle ønske jeg ble litt flinkere til å komme meg i seng. Men jeg greier det rett og slett ikke. Litt fordi jeg sjelden er trøtt på den tiden da normale mennesker sover og litt fordi jeg er veldig glad i stillheten på den tiden av døgnet. Og lærer aldri, fire timer er i minste laget over lengre tid, og dermed blir jeg tvunget til å sove mer når anledningen byr seg...som nå...

Neste uke skal jeg begynne på et nytt og bedre natteliv, trur eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv