mandag 25. mai 2009

Hmm

Humla mi er der fortsatt den og jammen greide jeg det ikke igjen....denne gangen bare et lite rift i panna, og nå er jeg jo vaksinert for ti år framover så...ingen fare. Og jeg traff hønsenettingen fra annet hold i dag, mens jeg klippet plenen og ønsket å ta med noe løvetann som stod inn mot husveggen... Jeg har nå i det minste hengt opp nettingen på veggen, det ville antagelig bare være et tidsspørsmål før det er en av ungene som går på den, for den henger skummelt til, eller hang...får ta den når den dør til høsten, den har jo allerede begynt å klatre oppover så..hørte forresten min søster sa at en sånn humle kan vokse 20 cm i døgnet, det er ikke rart det føles at de vokser rundt beina om du blir stående i noen minutter ved siden av den hersens buskeveksten...

Men nå er plenen klippet og denne gangen tok jeg alt, nesten, flyttet ikke trampolinen for å klippe under den, det får jeg ta neste gang...det kommer dager etter dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv