torsdag 28. mai 2009

I pose og sekk

Endelig ble det min tur!!! SOL!!! Jeg fikk en drøy time i sola etter å ha fullført helgevasken. Ble jo ikke lange stunda jeg fikk oppholdt meg i de deilige solstrålene, men nok til at jeg faktisk føler meg mye mer vel enn for noen få timer siden. Jeg blir jo rent glad av dette!

Nå har jeg hatt maks uflaks alle dager med fint vær, enten jobber jeg, eller så sitter jeg i bilen eller så er det noe jeg bare må få unna meg her innendørs. På mandag valgte jeg å trene for så å klippe plenen, slik at jeg for fulle kunne nyte finværet på fridagen min tirsdag. Og hvordan er været på tirsdag? Jo, det bøttet ned, jeg hadde fint kunne klippet plenen før det startet og jeg hadde kunnet trent etterpå, og fått med meg solstrålene før jobb mandag. Men nå er jeg i gang, er visst spådd bra vær til helga også så selv om jeg skal jobbe litt lørdag så har jeg fortsatt muligheter jeg med. Og det er jo dette som er sommer, selv om det blåser noe fryktelig så er det helt greit å være ute, og det er bare en ting å si, det er GODT!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv